Betullyilmaz_ Kızlar 13 günlük bebeğim var. Sağlık ocağına gittiğimiz de sadece topuk kanı aldılar. Aynı anda doğum yaptığım arkadaşıma sağlık ocağı bebek için d vitamini vermiş. Bize verilmedi? Normal mi yani
Huma_kus34 Betullyilmaz_ hemen verılmedı bızede 2 3 ay sonra falan verıldı sormakta fayda var Tabı aklnızda kalmasın
ipekayguncifci Betullyilmaz_ 15 günlükken kullanılmaya başlanıyor ihmal etmeyin d vitamini meselesi çok önemli tekrar sağlık ocağıyla ya da doktorunuzla görüşün her yeni doğana başlanıyor bizde sağlık ocağının verdiğini kullanmadık çocuk doktorumuzun önerisiyle ebony gold kullanıyoruz günde 1 damla olacak şekilde içeriğimde D3+k2 vitamini varmış
Sedaalya Vermeleri gerekiyordu. Biz ilk hafta başladık. Ama sağlık ocağınun verdiğini kullanmadık. İçeriği iyi değil
121 Sedaalya hangi d vitaminini kullanıyorsunuz acaba şu an da ben de sadece sağlık ocağının verdiği varda
Biran Biz de topuk kanı için gittiğimiz de vermemişti elinde olmuyor bazen ama söylemişti elimiz de yok eczaneden temin edin 15.gün başlayın diye
Ftsolgn Betullyilmaz_ aman vermesin de zaten maddi gücünüz el veriyorsa kullanmayın onu özel alın. Mahvetti benim kızımı o verdikleri d vitamini