Betullyilmaz_ Kızlar 13 günlük anneyim, 90 kilo ile doğuma girdim şuan 79 kiloyum.. bir yandan emziriyorum.. kilo verme önerileriniz nelerdir ? Teşekkür ederim 🌸
Mervenes1907 Betullyilmaz_ 93 doğuma girdim şu an 70 kiloyum yani doğum öncesi kilom hiç bişi yapmadım aksine süt oldun diye hep yedim bir ara diyet yaptım olmadı çay filan kullandim yine olmadı emzirdigim için sürekli acıktım sonra bıraktım hiç bisi yapmadım ama eski kilomada geri döndüm bence şuan sadece bebisine odaklan gerisi hallolur
Ysfm_20 Betullyilmaz_ 2. Doğumum ikiside sezeryan ilkinde 70 ile hamile kaldım 85 ile doğum yaptım 9 ayda leslie termal tayt bol su ve korseler le falan verdin 67 ye düştüm sonra tekrar hamile kaldım 77 ile doğum yaptım 5 ay olacak 1 hafta sonra 70 kg mim yaptığım tek şey abur cubur yok bol su ve akşam yemeğinde ekmek yok hedefim 65 5 kg daha vermem gerekiyo
Burculicee Betullyilmaz_ sağlıklı beslenin bol bol emzirin yürüyüş yapın su için emzirirken kilo vermeniz daha kolay hale gelir
Musam Ysfm_20 termal tayt ceket şeklinde takım aldım bende yorumunuzu görünce soymak istedim işe yarıyor mu? Eve koşu bandı aldırdım da günde iki defa 30-40 dk koşu bandına biniyorum tempolu yürüyüş yapıyorum
Ysfm_20 Musam ben trendyoldan askılı tayt şeklinde ikili takım aldım ama emzirme sorunu olunca üstünü giymedim yamuna korse giydim altıma termal tayt onunla dolaştım hep iş yaparken hareket ettim bol bol birde bol su tükettim
Ysfm_20 Musam doğumdan ciktigimda 81 kg geliyordum sonra 2 ay geçti 77 kg da takili kalmıştım bebeğim 9 aylıkken tam 70 kg geliyordum ama göbeğim geçmişti diyebilirim doğum yapmış gibi degildim