Anne sütü alan bebekler de hasta oluyor, benim kuzenlerim hep anne sütü aldılar hastaneden gelemedikleri zamanlar oldu. Çocuğun bünyesi ile alakalı tamamen. Kızım 2 aydan beri sadece mama alıyor, hiç hasta olmadı çok şükür. Anne sütü alanlara ekstra bir zeka da yüklenmiyor, yüklense benim arkadaşımın Oxford’da okuması lazımdı, 3.5 yaşına kadar emmiş. Dün bir teyzede eskiden mama mı vardı, tarhana çorbası verirdik diyo, biberonla tarhana mı vereyim çocuğa 😂 4 aylık daha, yaşlılardan gelen bir inanış var mama kötüdür, mama verilmemelidir. Hatta başkasından anne sütü alınıp mama verilmemelidir. Anne sütü arayanları da anlamıyorum ben, neden nasıl yaşadığını bilmediğim bir kadının sütünü alayım, anne sütü bebeğe özeldir, bebek hasta olunca değişir mesela, ben o sütü alıp neden çocuğuma içereyim? Mama vermeyi tercih ederim, öcü gibi gördükleri mama benim kızımı sarılıktan kurtardı. Işın tedavisi, emzirmek hiçbir işe yaramadı ve mama ile 2 günde düzeldi yavrum. Mama olmasa ne yapardık bilmiyorum.