Timbuktu Şimdi baktım basında ateş var gibi ölçüyorum 36.7 çıkıyor eşim yok dedi ama sanki bana fazla sıcak geliyor 🤷🏻♀️ Normal mi bu anneler daha çabuk farkediyor ateşi o yüzden içim hiç rahat degil
biryazmasali Timbuktu en iyi öperek anlarsınız alnı dudağınza sıcak geliyorsa vardır ama diş dönemdyse kafasının üstü arkası sıcak olabailr o yanıltıyor olablr sizi
Yigitmiray38 Timbuktu elinizi koltuk altına koyun öyle bakın ben ordan anlıyorum çünkü bazen başları sıcak olabiliyor
Timbuktu Sudee96 bizim de aynı çıkıyor benim 36.4 kızımın 36.7 eşim de 36,3 . Şimdi elledim kızımın bizden hafif ateşi var
Timbuktu biryazmasali evet biraz sıcak geliyor ama hafif ne yapayım şimdi gece çıkarsa 🤷🏻♀️ Rahat uyuyamıyorum
Timbuktu Yigitmiray38 ayakları normal şimdi baktım koltuk altına bakmadım. Oraya da bakarım ya kac kere uyandırdım çocuğu 😞