Fatmaysss benim kızım 15 aylıkken kendiliğinden biberonu bıraktı, geceleri yulaf ,3-4 adet bebe bisküvisi ,bir gece önceden zeytinyağında beklettiğim incir ve mamayı blenderdan geçiriyorum, hafif katı bir kıvam oluyor o şekilde kaşıkla yediriyorum. Hem çok faydalı hemde doyurucu oluyor