Crnrza İyi akşamlar. 14 aylık bir bebeğim var. Gündüz uykusuna da direniyor. Gece uykusuna da daha çok direniyor neden olabilir? Bu arada sallanmadan uyuyordu.
Deletedmom_105 Crnrza ya merhabalar kızımda 14 aylık ve odadan vs çıksam ağlayarak geliyor peşimden, sizinki de öyle mi? normalde hemen herşeye ağlayan bi tip değil
Rabiaeslem Cocuk gelişimci ve bir anne olarak söylemek ıstiyorum. Dis çıkarıyordur bu dönem büyüme atakları cok olur.Huzursuzluk uykuya direnme, iştahsızlık,sürekli meme isteme… Korkmayın annesi çocuğunuz büyüyor 😊
Ozzzi Deletedmom_105 vallahi benimki de öyle bakıcısı ananesi babası kim olursa olsun yanında sürekli benm peşimde