Ovulyuvali Haziran’da 5 yaşına girdi kızım anasınıfına gitti . Bu sene kuran kursuna göndereceğim camide alt katına çok güzel kreş yapmışlar 4 6 yas arası gidip gördüm oyun odası etkinlik odası vs var. Sırf kuran üzerine eğitim vermiyoruz dedi. Çok hoşuma gitti. Tek sıkıntı yemek yok evde yapılacak ama anasınıfına giderken yemeği vardı çok rahattım. Kur’an kursunda sabahçı öğlenci varmış yaş aralığına göre yapıyorlarmış inşallah öğlenci olur diye dua ediyorum 😂