HasretHanim Kızlar biz 1 aydır hipp kullanıyoruz. Sma kabız yapmıştı hipp çok iyi geldi. Bebelac gold u da çok öneriyorlar gaz yapmıyor gazını kendi kendine çıkartıyor çocuk falan diye. Sizce ?
edanrr çok iyi geldiyse neden bebelac kullanmak istiyorsunki önemli olan bebişe çok iyi gelmesi değil mi madem geliyor hiç değiştirme bence hem Hipp Organic Combiotic çok iyi kesinlikle kalmalısın onda
HasretHanim edanrr çünkü aşırı pahalı bir de bebelac ta gaz sıkıntısı yok diyorlar. Oğlumda da çok yok ama acaba daha iyi gelir mi diye düşündüm.
Azraada58 HasretHanim hala gazı devam ediyor mu ben sma comfortu kullanıyorum kolay sindirimli gayette memnunum
Sebusebu HasretHanim ben ilk 3 ay hipp kullandım. Gaz sorunu gecince bebelac golda geçtim. Cok rahat ve sevdi. Hatta ilk başlarda her mama içtiğinde ya da içerken kakasını yapıyordu 😂 6 aylıgız devam bebelaca
Azraada58 HasretHanim iyi bari ama kilo bakımından en iyi sma aptamil diyolar aptamilde şekerle nişasta cok diye sma kullanıyorum ama comfort denedin mi onu bilmemde baya geldi bize
HasretHanim Azraada58 bize de sma kilo aldırmadı hipp kadar çok ilginç 😁🤣 her mama her bebekte aynı etkiyi göstermiyormuş cidden. Evet kullandım o da işe yarAmamıştı