Stass benm kızım 1.5 yaşında, kardeşi 3.5 aylık oldu, oyuncakları vermiyor, kıskanklik yapıyor, ısırıyor, dövüyor. O kadar anlatıyorum yeni yeni anlayama başladı ama güvenmiyorum hep tetikteyim, yere bırakamıyorm sürekli kucakt haliyle yoruluyorm. 2-4 yaş arası çocukları kıskanç olur paylaşmaz diye biliyorum, bizimki erkenden kıskanklik yapıyor, onu niye kucaklıyorsn beni de kucakla modunda. Yorucu yoğun geçiyor benm. 2-3 yıl böyle olacak gibi 😬