A05072020 Kizlar her gün vurunmam gerekiyl doğuma kadar vurduktan sonra hafif kaniyo bisi olur mu çok az kaniyo
BebekE A05072020 hayır hiçbir şey olmaz. Bazen benim de kanıyordu. İğneyi tam dik yapmayın. 45 derece açıyla yapmanız gerekiyor
PembePelikan A05072020 bende bir paket kan sulandırıcı iğne var, eczanede ne kadar bilmiyorum işinizi görecekse göndermek isterim
BebekE A05072020 olmaz sonuçta sıvıyı komple enjekte ediyorsunuz değil mi? İğneyi çıkarınca az bir kan oluyor bir damla kan geliyor değil mi?
A05072020 PembePelikan başka ihtiyaci olana gönderebilirsiniz kargo parası dalan uğraşmayalım hangi sehirdeysen elden verebilirsin ben eskisegirdeyim canim teşekkür ederim dusuncen için
BebekE A05072020 bir şey olmaz merak etmeyin. Yapmış oluyorsunuz iğneyi. Sadede açısından veya vurduğunuz yerle alakalıdır. Bir gün sağlık ocağına gidip hemşireye göstertin isterseniz. O yaparken bakın.