Ipegim okadar kötü mü ya 🥺 malesef yok gibi bişey aslında ortam olarak sevdim ben kırsal olması havasının güzel olması az insan olması herkeZin birbirini tanıması istanbul kalabalığına göre çokca nefes alınabılecek bıyer olması , sitenin aşağısı hep aycıcek tarlaları hani ama işte tek problem heryere çok uzak olması , ama yaşayan kimse de yok sanırım ki hiç yorum yok😔