Baby01 15 gün önce yaptırdık. 2 koldan 1 ağızdan bizde pek bir yan etkisi olmadı. Aşının 1 tanesi biraz ağır gelebilir. Aşı yerinde şişme olabilir buz koyun. Huzursuzluğu,ateşi yada ağrisi olursa calpol verin demişti hemşiremiz bize. Huzursuzluğu çok fazla olmadı. Atesi de 37,5 üzerine çıkmadı. Insallah sizin de olmaz