Ilyaberen kuzum benim kızımda bu bi kaç gündür dişten dolayı ateşi vardı hiç beklemeden hastaneye götürdük ateşi ilk gün 38.5 tu ikinci defa götürdüğümüzde 39 olmuştu doktor ona göre diş için fitil verdi şükür ateşi düştü sana tavsiyem bi götür derim canim