GunceVeAnnedu Merhaba arkadaşlar benim bebeğim 4.5 aylık. Bu sabah kötü bir koku duydum ve bebeğimin altını açtım. Siyah sıvı ve ekşimsi kötü bir koku vardı.Vegaferon’a başlayalı ilk kakası. Sizce damladan mıdır? Endişelenmeli miyim?
K_a_06 GunceVeAnnedu 4 gündür bende de aynı durum var vegeforana başladık doktorumuz kan damlasindan olur dedi.