Gugukkkkkk gel kardeşim aynı dertteniz. 22 ay 5 günlük 19 aylıkken götürdüm 18 aya kadar kapanmazsa getir demişti bende götürdüm bütün değerleri normal çıktı genetik dedi 2 yaşına kadar kapanir dedi ve hala işaret parmağı yarısı kadar açıklık var. Kafamda kurup kurup bozuyorum 2 yaşına 14 eylülde girecek kapanmazsa artık başka yerlere goturecem. Sorun bende mi anlamadım ben mi çok evhamliyim.