zyndrgt Sinemisssss benim bebeğimde 3,5 aylık sadece alerjik mama ile besleniyor ama cok az yiyor , biberonla oynaya oynaya zar zor bitiriyor. Çok iştahsız moralim cok bozuluyor gerçekten
balgokcem Tabiki oluyor en büyük sebep iştahsızlık ve gelişim geriliği kilo alamama ikiside var maalesef
Sinemisssss Fatimaafr 19 aylık ve 1 yaşından beri aşırı iştahsız yani doktor teşhisi yok kilosu 12 boyu 86 cm ufak ufak kilo alıyor aslında ama oda benim üstüne düşmemle ona bıraksam sadece formul mama ile beslenecek
Fatimaafr Sinemisssss VİTMA karadut özü tavsiye ederim gerçekten çok iştah açıyor bebeklerde, bi araştırın :)