Bir aylık kızım gaz problemi yüzünden olduğunu düşündürdüğüm poposunda yırtık var. Doktora götürdüm normal olduğunu söylüyor. Karışım krem verdi ama hala geçmedi ve bazen emerken bile ağlıyor. Gaz çıkışına ve kaka yapmaya izin vermiyor hemen poposunu kapatıyor. Böyle bişey başına gelen var mı? Canı acıyor mudur ve ne zaman geçer? Yada ne yapmalıyım geçirmek için bile yazabilir mi çok bunaldım