Serife_oykumm İyi geceler hanımlar. 2,5 yaşında kızımla Bugün bezi çıkardık tuvalet eğitimine başladık. Üzerine yaptığı da oldu tuvalete yaptığıda ☺️ Ama gece ne yapacağıma karar veremedim bez taksam mı yoksa 2 saate bir tuvalete mi kaldırsam ?
Azraadaa Serife_oykumm ben 1 hafta boyunca taktım hatta daha fazlada olabilir. Baktim geceleri yapmıyor sabaha bezi boş olarak uyaniyor takmamaya başladım. Ama bezini takarken veya çıkarırken farkettirmiyordum hic esim oyalıyordu ben takarken anlamiyordu
AntiSosyallKelebek Serife_oykumm Bugün deneyin belki kuru kalkacak . Tak çıkar yaparsanız kafa karışıklığı olur uzun sürer
BirVeraAnnesi35 Serife_oykumm bukadar denk gelir😂 benimde kızım 2,5 yaşında bizde bugün attık beziii gerçi ilk gün hüsran oldu ama olsun yılmak yok😂 bende kararsız kaldım ama taktım bugün ilk gün diye bakıcam kuru mu kalkacak yoksa dolu mu ona görede bir yol izleyeceğim
PortakalGumus Ben taktım. Daha hava tam ısınmamıştı nisan ayıydı. Uyku tulumu giydiği için Haziran başına kadar geceleri kullandım.
PortakalGumus Serife_oykumm Kaldırdım bezi. Benimki uykuya dalmadan illa ki çok su içiyor. Uykudan 1 - 1.5 saat sonra çişe kaldırdım kucağımda. Tuttum yaptı sonra yatağına yatırdım. Bir de 3 gibi kaldırdım gece. Zamanla 2 ve 3 saat sonra kaldırmaya başladım. Bazı geceler kaçırdığı oldu yetişemediğim oldu. Sonra tek sefer kaldırmaya başladım. Son 2 haftadır kendi uyanmaya ve yürüyerek gitmeye vaşladı eğer sıkışırsa. Sıkışmazsa sabaha kadar tutuyor. Yaklaşık 2 ay sürdü.