9 aylık kızım 1 hafta önce atlattı ilk 3 gün ateş ateş geçtikten sonra da döküntüler başladı 1 hafta içerisinde de döküntüler yavaş yavaş sönmeye başladı ağız yaraları yüzünde hiçbirşey yemek istemedi sadece yayla çorbası ve yoğurt yiyordu bol su ve sıvıyla beslemek mikrobu vücut dan daha hızlı atmasını sağladı iz kalmaması içinde kaşımamak çok önemli su çiçeği kızamık kadar normal bir hastalık olduğunu söyledi doktorumuz sadece tedavisi yok antibiyotik verebiliyor bazı doktorlar kullanmayın bence doğal yolla çok hızlı atlayabileceği bir hastalık Kaşıntı varsa onun için krem alabilirsiniz