Kızlar , kızımın covid antijen testi pozitif çıktı . Evde de 30 günlük bebeğimiz var. Hemşireden net bilgi alamadığım için soruyorum normalde 2. Test yapılmalı yazıyor nette ama 2.testi doktorumuz yapmadı. Ateşimiz düşmüyor , ben küçük bebeğime de bulaşırsa o daha zor atlatır diye düşünüyorum . 2.buçuk yaşında kızım bile çok zor geçiriyor . İzole olun falan da demedi kimse ben anlamadım yani