zeynel_abdn01 Kızlar ilk bebeğim benim gelişimi için geceleri mama vereceğim sizce hangi mamayı kullanmalıyım yardımcı olur musunuz 🤍🙏
NevinM zeynel_abdn01 o bebişine bağlı canım ya benimki ilk aptamil içiyordu sonra midesi bulandı bebelac a geçtik sonra o da aynı deneye deneye mama kalmadı 🤣
HilalZenginEvran zeynel_abdn01 ben aptamil kullanıyorum memnunum ama bazı bebeklere gaz yaptığını duydum, biz sorun yaşamadık 🌸
Rabia55_ zeynel_abdn01 biz aptamil aldik gayet iyi sorun yasamadim kabizlik ishal vs olmadi orta halli bi mama ne ucuz je pahali internette de yorumlar olumlu genelde