Streptekok ben yürütec almadim doktorlar onermiyor. Yürüme arkadasi aldım ebebekten. Bugun bebegim 7 ay 20 gunlukken kendi kendine yerdeyken babasina tutunup ayaklandı. Yakinda yürür diye tahmin ediyorum çünkü oyle refleksleri var. Yürütec ayak ucuna basmadan dolayi yurume bozuklugu yaratiyormus. Sekil a ben 🤣 annem yurutece koymus surekli beni ve ben hala yürürken hatta özellikle koşarken tam taban basamam ayak ucuyla kosarim bu da cabuk yorulup pes etmeme sebep oluyor. Kardeşime kullanmamış yürütec simdi o milli atletizm sporcusu. Zararını gördüm acikcasi. Araştırın derim ona göre karar verin