Kızlar bebeğim 3010 gram doğdu şekerim olduğu ve Covid olduğum İÇİN tedavi göremedim ve şişmişti içimde. Doğumdan 1 2 gün sonra 2500 e düştü şişi gitti işte. Neyse 8. Ayımıza 3 gün kaldı. Bugün doktora götürdüm. Normalde kilosunu takmam ama etraf baskısı çok var. Neys bugün 7224 gram çıktı giysileri düşünce 7100 diyebiliriz dedi doktor geçen ayda 6800 çıkmıştı. Yani kilo alımı hep bu seyirde. 6. Ayın başında 2 diş çıkardı ve şuan tüm damakları şiş beslenmeyi reddediyor meme mama ek gıda her şeyi reddediyor 😢 ve düzenli kaka yapar günde 2 defa. Hiç aksatmaz. Kilosu böyle olmasına rağmen boyu uzun bi kız yani şuan nerdeyse 69 70 cm boyu. Sorum şu hangi doktora gittiysem evham yapıyor olabilir misin dedi ne kan aldılar ne başka bişey. İçime sinmiyor bi derdi varda ben anlamıyorum gibi geliyor huzursuz bi bebekte değil gayet sakin gelişimide iyi ama ilk çocuğum anlıyorsunuz dime