Kimeneayol 6 aylık bebeğim sabah uyandıktan sonra tek uyku yaptı. Arada emerken şekerleme yaptı ama hiç yatmadı. 8’de uyuttum buçukta uyandı 10’nda uyuttum yarım saat sonra yine uyandı. Niye uyumuyor ya🤦🏽♀️
neslicanben Kimeneayol deli dürtüyor bazen 😂😂 bizimki de sabah 5:30 dan kaltı öğlen 12 ye kadar uyumadı. Gündüz yarım saat uyudu taa akşam 9 a kadar bidaha uyumadı hiç