Kızlar bebişleriniz ne zaman anne baba dedi ? benim ki en önce anne dedi sanırım 3 aylıktı biliçsizce oldu sonra bir daha demedi. 9 aylıkken baba dedi sonrası sürekli söylüyordu ama bu ara dada diyor banada sürekli nene nene diyordu artık anne diyor sizce normal mii gidiyor yani bi anormallik var mı? şuan da 14 aylığız