Deletedmom_54 öyle gerçekten çok zor ama gene çok şükür aradaki dengeyi tutturmaya çalışıyoruz lahusalik psikolojisi zor gercekten. Eşim tek çocuk, benim ise abim ve 2 kız kardeşim var. Eşim hep keşke benimde kardeşlerim olsaydı der. Bende iyiki kardeşlerim var derim. Hem de ben bu çocuk temposuna alışmışken art arda olsun dedim. Ama zormuş, inşallah alışıcaz birde artık ben iyileşsem daha güzel olucak sezeryanli gerçekten zor. size tavsiyem aileniz yakın veya yardım edeniniz varsa az yaş farkı beraber büyüyorlar güzel oluyor, ama yardım edeniniz yoksa en azından büyük olanın kendi başına birşeyler yapabilmesini beklemek lazımmıs ben onu anladım 🥰