eylulmeselesi Kızlar merhaba 4 gundur hastayım ılk ıkı gun atesım vsrdı atesım gectı sukur ama halsızlık terleme bas agrısı genzım akıyo hala kendıme gelemedim boyle olan var mı sureklı uyumak ıstıyorum dktor kan Verdım hafıf enfeksıyon cıktı boyle olan var mı
cemre_-34 eylulmeselesi salgın var geçmiş olsun bol vitamin takviyesi alın düzenli uyku ve bol ihlamur icin enfeksiyin icin de bol şu tüketin
Esraburkay eylulmeselesi bi korona testi verseydiniz belirtileriniz aynı şuan boğaz ağrısı ateş öksürük halsizlik oluyormuş
eylulmeselesi cemre_-34 ben hıc boyle olmamıstım doktor bır haftayı bulur duzelmen dedı ama cok panık atağım
cemre_-34 eylulmeselesi şey yapın serum taktirin kendinize gelirsiniz bnde öyleydim serum taktım ertesi gün bisey kalmadı valaha kendime gelmstim bebekten dolayı yorgun düşmüştüm haha ama.snra grip oldum başka zaman o sıra ilaç falan da içemiyorduk bol meyve sebze şu tüketin 1 haftada kendime geldim ilaçsız düşünün
Bekirtuna Sanırım salgın var. Benim 4 aylik bebeğimde aynı şekilde rahatsızlandı. Grip ateş öksürük 3 gündür çekiyoruz. Yakın çevremde aynı şekilde. Herkes de bu rahatsızlıklar var . Sanırım salgın