Merhabalar bebeğim 8 aylık bugün sesinde boğukluk hissettim sesi kısılıyormhş gibii çıkıyo hafif de öksürük var ne yapmam gerekir hemen doktora götüreyim mi yoksa evde kendi ilaçlarından(ventolin calpol zaditen) bunlardan veripte düzelmesini izlesem🤔