Bizde 4 gün sonra 2 aylık uyucaz gece uykusu iyi 8de yatıyor 2.30 gibi kalkıyor emiyor tekrar yatıyor 5.30 6.30 arası uyanıyor nerdeyse 2 haftadır böyle tek derdim bir aylık olduğunda 4.900 kilosu 56 boyu vardı doktor çok almış dedi 3 saatte bir ver dedi ama ben yapamadım istiyor yani nasıl vermicem uzunda emmiyor en fazla 10 dk şimdi kendim tarttığım kadarıyla 6 kilo olmuş 63 cm falan var doktor bişey der diye korkuyorum açıkcası