Idontmuhattap ama sağmak , sütün geldiğini görmek hoşuma gidiyordu. sütün artmasında moral olarak bana faydası dokundu. Önce yok , çok az deyip üzülüyordum çünkü kızım göğsümde ağlıyordu. Tutmak istemiyordu ya da saatlerce memede kalıyordu yine bırakıp bırakıp ağlıyordu.bende çok üzülüyordum aç doymuyor diye , ağlayınca benim düzenim değişiyordu. Geceleri çok geç uyuyordu. Uykusuz kalıyordum hatta 1 ay meme+ mama gittik. Sonra ne zaman kendimi strese sokmadim. Uykumuzu düzene koyduk. Mamayı bıraktık baktım süt yetiyor bebeğime. Bu seferde çok sağdığım için biberona alıştı. Memede sıkılıyordu . Istemiyordu. Lansinoh yavaş akım biberonu kullanmamıza rağmen. Bu seferde sürekli sürekli meme verdim. Şimdi geceleri biberonla veriyorum uyku arasında. Dışarı çıkınca dolaptan süt alıyorum biberonla veriyorum. Yani devam et sağmaya 2,3 saatte bir sağ . Bebek emiyorsa önce emzir sonra sağ. Baktın az az çıkıyor süt sağdığın süt soğuyunca diğerinin üstüne ekleyip öyle depolayabilirsin. Bebek çok istedi acil durumlarda verebilirsin.