SeninAnnenBirMelektiYavrm Kızlar ya lütfen şu çocukların yaşlarını yazın 😂😂 gecen biri kızım 46 aylık yazmış tamam anlıyorum gözünüzde hala bebek ama 46 ay ne ayrıca bunu nasıl saydın bugüne kadar 4 yasinda de ya 2 ay için birbirimizi kırmayalım 😂😂😂
Deletedmom0099 SeninAnnenBirMelektiYavrm 306 aylığım, benimle yarışır 😂 2 yaşına kadar ay gerçekten önemli ama 2 yaştan sonra gerçekten saçma geliyor bana da
AntiSosyallKelebek SeninAnnenBirMelektiYavrm 3 yaşa kadar ay söylenmek zorunda gelişimi gözlemlemek için sonrasında yaşa geçilir :) doktor bile hep kaç aylık der
Fatma69 SeninAnnenBirMelektiYavrm sanirim ay olarak soylemek daha havali geliyor 😆ama bende cok gicik oluyorum Ay olarak soylenince
tineanigra SeninAnnenBirMelektiYavrm benimkiler 13 aylık ama doktor veya gelişimle ilgili bi konu olmadığı sürece 1 yaş diyip geçiyorum meraklı park teyzelerine özellikle
Deletedmom0099 Evlatlarimcanim 21 aylık cocukla 24 aylık cocugun becerileri farklı oluyor o yüzden doktorlarda 2 yaşına kadar ay hesabıyla ölçerler
AnnaKurt Yeni yeni oğlum 27 aylık olduğu halde 2.5 yaşında demeye başladım. Çünkü artık değişiyor bebeklikten çıkıyor doktor veya burda soran olursa 27 diyorum. Dışarıda 2.5
AnnaKurt [silindi] Konuşması güzel anlatıyor derdini şükür. Yemek yemeği hiç sevmiyor hiç. Zooorla yiyor resmen.