Anneler sizden bi ricam olacak bebeğim 33 hafta 1790 kg doğdu şuan 1 ay 27 günlük 3,080kg kilo alımı az gibi geliyor normal mi acaba? Ay hesaplaması nasıl yapılıyor kronolojik olarak hesaplama falan yapılıyormuş normalde 9 temmuzda doğacaktı. Bir sorum daha olacak mamayla besliyorum sütüm çok az geliyor bu dönemde bebeğin midesi kaç cc süt alır? Bilgilendirir misiniz kafam çok karışık