Mucizegebelik Kızlar 3 aylık oğlum var ama biberonu içmeyi bilmiyor ağzında çiğniyor. Hic uyumadığı icin ve sürekli meme içtiği için doktorumuz günde bi defa mama verin dedi ama biberonu içemiyor boyle olup da öğrenen oldu mu. Şimdilik enjektör kullanıyorum
Elin34 Mucizegebelik Philips avent biberon çok iyi tavsiye ederim başlık ucu göğüs ucuna yakın olduğu için tutabilirler hemen
Sinoom Mucizegebelik avent biberon 🤌🏻 Anne gögüs ucu gibi olduğundan dolayı hemen alır , ben çok memnunum