Kubrabb Bir sabah uyandım ses yok çocuğumda hemen doktora götürdük.Krup olduğunu ve sadece hava alarak iyileşeceği söyledi ilk defe böyle bir şey duyuyommm
Drkn Kubrabb benim kızımdada olmuştu doktorumuz buhar yapıp iğne yapıp ilaç vermişti bikacgune geçmişti şükür hava şart gerçekten
hepoyleolurzaten_ Kubrabb İki yeğenimde de var, bebekliklerinde oldular. Şuan yine ufak bir hava değişimi bile olsa krup olabiliyorlar ve tek iyi gelen şey hava. O yüzden nebulizatör bulunduruyor ablam evde. Sizede çok geçmiş olsun 🙏🏻
KYO Kubrabb krup hastalığına en iyi gelen şey hava dir ve bu krup bir kere geldimi tekrarlayabiliyor bilginiz olsun😒
Kubrabb hepoyleolurzaten_ evet aldık zatwn alerjık bebeğim köy e gelince gözlerimiz de kızarıyor kaşınıyor Buda eklendi tamamdır