ELizMetin 2 aylık bebeklerim aptamil kullanıyor gaz sorunu yaşıyoruz . Hangi mamayı tavsiye edersiniz ??
Serpilctn ELizMetin valla aptamil den şaşmam gaz yapmıyor zaten bebekler 4. Aya kadar gazlı oluyor mama da alsa anne sütü de aksa o gaz oluyor illaki
Karananannes Cemrebebek biz hipp kullanıyoruz ama diğer mamalard gaz yaptı Buda çok yapıyor dr keçi sütlü deneyin dedi sizde memnunsunuz galiba sindirimi kolay mı gaz vs yaptı mı bebeğinizde
Cemrebebek ELizMetin çok fazla mama değiştirdim kızıma hep gaz yapıyor diğer sonra tanıdık bi doktorumuz golden goat’ı önerdi inanın çok çok çok memnun kaldım o gün gaz problemimiz ortadan kalktı ve hep onu kullandım.
Cemrebebek Karananannes golden goatta keçi sütlü mama ve sindirimi çok kolay o yüzden hep onu kullandım. Ama işte her bebeğe farklı etki yapabilir ben çok memnun kalmıştım bi deneyin isterseniz 👍