Eymenim2324 ben bebeğim daha bir aylıkken çok kötü grip oldum ama geçmedi sürekli ellerinizi yıkayın , emzirirken mutlaka maske takın bulunduğunuz odaları bol bol havalandırın bal , limon , ıhlamur gibi doğal yollar deneyin ve bebeğinizi bol bol emzirin çünkü anne hastayken süt bebek için koruyucu maddeler üretiyormuş . Biz bu şekilde atlatmıştık umarım sizde kısa sürede toparlanırsınız 🌸☺️