Öncelikle selam arkadaşlar 4 aylık kızım ishal sonrası aşırı pişik oldu resmen kabardı poposunun etrafı ve aglıyor acıdan sabahtan beri zeytinyagı sudocrem mustela pişik bepantol hametol hamazinc fito kremleri kullandım durdum ama hic biri işe yaramadı baska ne kullanabilirim ve en cok hangisini kullanim hangisi en iyi lütfen bi yardım edin..