EsrAren bebelerin ortalama ilk 15 gün gazı olmadığı İçin hafif sarılığa ds bağlı olarak genel de düzenli uyur. 15. Günden sonra yavaş yavaş az da olsa problemleri başlar dünya adapte olmaya çalışma derken uyku düzenleri bozulur. 3 ayda düzenden genel de bahsedemeyiz. Gaz olabilir, kundak istiyor olabilir, aç olabilir hiç biri yoksa sizi istiyor olabilir. Genel de kundak yapoyprdım ben uyuyordu. Gaz varsa banyo ettirip gaz masajı yapın. Kundak ve emzik ile uykuya geçiriyordum ben