Ben sana söyleyim canım Hiçbir şey yapmıyorlar :) Hiç kimsenin umrunda değil.. herkes keyfinde o yüzden hiç boşa yorma. Benim bir yakınımada oldu ne polisler ne kişiler devreye girsede savcıya gidilsede adamın elinde tesbih seni dinlemiyor bile :) bu durumlara şaşırmıyoruz artık birinin başına ciddi bir olay geldiğinde ancak 3-5 gün haber kaynağı olur sonra geçer.