Cly01 Ay yatırımlık 1 + 1 alalım diyoruz 700 800den aşağı ev kalmamş 1+1lerdee😰 duser mi takip ediyorum ama evler satılmıyor da düşmüyor da siz ne dersiniz 😂
Hakcjrks Cly01 valla yatırımlık değil de oturmak için arıyoruz ama çok pahalı 1 milyon hep onlar da küçücük ilanda ki evler de aylardır aynı 😂 kim nasıl alsın yahu o evleri alabilmek için 30,40 milyar maaş almak lazım
hayatbuiste 60 metrekare ev 2 milyon oldu oturduğum mahallede. Oturmayacagim evi de almayacağım. Kirada devam
Tatlican Cly01 Adapazarinda 2+1ler 800 900 3+1ler 1milyon 1.300.000.bizimde evimiz bugun satildi yenisi alicaz kismetse kredi cekicez bir kismini
2cocukannesi__ Cly01 1 buçuk trilyon banka kredi vermiyor zaten olsa da betona yatirmam yatıran da aptaldır. Gider faize koyarım kral gibi düzgün evde otururum
Cly01 2cocukannesi__ faiz haram diyolar kafa karışıyor bir sürü işte evler bu kadar artınca haram değil mi ama 😑
denizdalgasi1 Cly01 ben istanbul caddebostanda oturuyorum biz 2019da alırken evimiz 1.5 milyon civarıydı dubleks bir ev şu anda emlakçılar bizim eve 15 milyon diyor 😂😂 şaka gibi ama gerçek
PembePelikan Cly01 TOKİ’ye başvuralım dedik 350bin peşinat istiyorlar, aylık taksitlerde 5 binden başlıyor.. yahu nasıl alalım, gariban işi TOKİ’ye bak hele