sevdaakyol Kizlar normalde kızım hiç bu kadar huzursuz değildi . Yani Sakaryada babam onun yanına gittim mesela orada kaldim hep maşallah dediler kızın çok uysal neseli ki öyleydi . kızım uyansa bile beşikte etrafa bakınır kendi kendine güler çığlık atar beni öyle neşeli uyandırıyodu . Ama son 1 Aydir kızım çok huysuz 😣 yatırıyorum ağlıyor kucağıma alıyorum ağlıyor dolanıyorum az duruyor yine başlıyor bı turlu memnun olmuyor bişeyden 😔 sürekli eli ağzında baya salya akıtıyor önleri hep ıslak diş mi acaba diyorum kendi kendime damağında beyazlama var elimi ısırıyor . Yani ne yapacağımı şaşırıyorum artık sürekli kucağımda hep huzursuz anlam veremiyorum 😟
Minikpasam sevdaakyol benim oğlumda aynı şekilde kuzum 4ay 8 günlüğüz sırf uykudan uyanıyo elini emmek için
sevdaakyol Minikpasam niye böyle ki 😔 ne yapacağımı şaşırdım 😣 uykusu var ama inatla uyumuyor hep 4 gibi uyuyor
Minikpasam sevdaakyol doktora götürdüğümüzde büyüme halleri olucak böyle ama geçicek dedi valla biran önce geçse iyi olur oğlumu tanıyamıyorum
ResmiyeTemiz 4ay 18 günlüğüz. Bizde de durumlar aynı. Uyumamak için resmen direniyor. Uyusa dahi çok çabuk uyanıyor. Aniden uyanıyor. Geceleri 11 den aşağı kesinlikle uyumuyor. Kucak istiyor , oyun istiyor , ilgi istiyor.
sevdaakyol ResmiyeTemiz bizimki kucakta bile durmuyor yatırıyorum durmuyor az oyaliyorum valla 11 iyi benim kız gece 4te uyur bende ayakta uyurum canım kızım sağ olsun 😀
sevdaakyol ResmiyeTemiz bizimki kucakta bile durmuyor yatırıyorum durmuyor az oyaliyorum valla 11 iyi benim kız gece 4te uyur bende ayakta uyurum canım kızım sağ olsun 😀
asbek 4 ay 12 günlüğüz bizde de durumlar aynı kucağa alıyorum ağlıyor koyuyorum ağlıyor geziyorum ağlıyor emiyor ağlıyor Meme reddimiz var 3 haftAdır mama içmiyor biberon enjektör kaşıkla içmiyor acıkıyor ağlıyor uykusu var uyurken ağlıyor gündüzleri yarım saat içinde tekrar uyanıyor
sevdaakyol asbek aynı benimde aynı böyle ne yapacağımı şaşırdım doktora gittim bir yeri mi ağrıyor acaba diye hiç bişey çıkmadı şükür . Uykusunda aglardi acı acı onun için okuttum kızımı o geçti ama huzursuz hala hiç memnun olmuyor bişeyden anca dışarda gezerken susar o kadar
Minikpasam ResmiyeTemiz kesinlikle öyle. Normalde hiçbir güç beni o saatlere kadar tutamaz ve uykusuz bırakamaz ama evlat olunca başka oluyomuş