Kızlar yaklaşık 4 gündür burun tıkanıklığımız var oğlumun grip olarak değil ama sürekli dolu serum fizyolojik kullanıyorum ayrıca burun aspiratörüyle de çekiyorum anca çıkıyor ama gün içerisinde bunu 3 kere yapıyorum ama yetersiz kalıyor acile götürsek hem kalabalık hem de baştan savarlar canım çok sıkılıyor bu duruma😕bu arada 4 ay 2 günlüğüz