momybaby 1,5 yaş bence erken. Lazımlığa alışan çocuklar daha sonra normal tuvalet kullanmakta zorluk yaşıyor. Kendi oğlum klozete alıştı mesela alaturka tuvalete yaptıramıyorum. Böyle şeylere dikkat edip uzun süre aynı devam etmemek lazım. Yine de alt tarafı lazımlık en ucuzunu alsanız aynı işlevi görecek