Sebeyda Hanımlar çocuğum bir buçuk yaşında sürekli idrar enfeksiyonu var sizde de oldu mu nasıl geçti. Enfeksiyonu olduğu sürece hep iştahsız hiç gelişmiyor doktorlar sadece antibiyotik veriyor geçirmiyor o da
Balkizlarim Sebeyda bol bol su içirin ve düzenli kullansın antibiyotiği geçer aslında bezini çok bekletmeyin hava alsın 🌹
AfraZ Sebeyda ayni durumdayiz bizdede kültür hep tekrar edip duruyo suan 13 aylik yarin yine idrar vermeye gidecem Cok üzülüyorum cok yordu nezmn bitecek bilemiyorum
Ummahan250820 Sebeyda 2 aylıkken bebeğimde başladı 9 aya kadar her ay tekrarladı en som doktor iğne verdi ve uzun süreli antibiyotık kullandık dün bitti antibiyotik inşallah tekar yenilemez çok kötü oluyor böbreklerinden ultrason çektilermi canım sizin
AfraZ Sebeyda antibiotik bitince bi bakiyor temizlendimi diye Bu sefer üc ay gecti sanki huzursuz gibi bi ben tahlil isteyecegim ins temiz cikar
Sebeyda Ummahan250820 9aylikken kum var dediler hiçbir ilaç verilmedi 14aylikken tekrar ultrason çektik kum yok dedi Dr