Gizembrcu benimde 😔 korkuyordum uykusunda aglardi hemde bagirirdi 😔 acı acı aglardi korkup kucağıma alırdım kızımı . Hastaneye gittik hiç bı sorun görülmedi 😣 sonra dedim eşime böyle olmayacak okutalim gittim hocayla konuştum anlattım hem korkusu için hem nazar için okudu su verdi icirdim ve inan ki ağlaması bağırması bitti şükür hepsi geçti çok uğraştım ama değer 🙌 artık sıklıkla kızımla ilgilenip vaktimi ona harcıyorum herşey onlar için