Selam guzel annelerimm..oglum bugun itibariyle 3 ay 20 gunluk..bir iki gundur huysuzlugu ustunde ozellikle uyutmaya cabalarken oyleydi..ateside vae gibiydi 37 derecelerde..kuru kuruda oksuruyo ara sira..en son bu sabah baktim sicacik alni vucudu olctum 37.1 cikti..oksuruyo falanda diye endise ettim saglik ocagina goturdum hemen..muayene olduk herseyi normal cikti..cigerleri falan iyiymis sevindim..ama emzigin sert kismini agzina sokmak istedigini gorunce doktor diste cikariyo olabilir takipte ol yine gidisatini dedi ilac falan verdi..bende bu huysuzlugunu atesi ona bagliyorum aslinda..ama oyle katila katila agliyoki yavrum icim gidiyo..ateside 38lere cikti ilacla dus falan aldirdim oyle rahatladi biraz uyudu..sizce dis kaynakli olabilirmi grip olma ihtimali varmidir burun akintisi falan yok gerci ama ne bileyimm😔siz kac aylikken yasadiniz bu dis olayini ve nasil bir surecti benimle paylasabilirmisiniz…desteginize cok ihtiyacim var🙏