Woody merhaba seni gördüğüme sevindim en iyi sen bilirsin bu konuşma olayına aşırı takmıştım buralara yazamadım pek ama 1 ay öncesinde bian da anne ben bugün siyah arabaya bindim dediğinde tansiyonum düştü yada çıktı pek hatırlamıyorum tek bildiğim basit şeyleri söylüyo ama gerisi yok ve aniden böyle biriktirdiği şeyleri söyleyince tamam ya dedim zamanı varmış senin çiçeğinde böyle olucak bi gün şok olcaksın yemin ederim tekrarlatmak istediğim ne varsa çok net sayıyo ama şöyle de bi gerçek var bazı kelimeler henüz bebek olduğu için mesela avakado diyemiyo abakado diyo dili döndüğünce çok tatlı of hayata yeniden geldim sanki dualarım seninle sen de en kısa sürede bunu yaşa inşallah. Uyandığı gibi anne çişim ve kakam geldi demesi isterse 5 te uyansın üstüme Nur inmiş gibi oluyo 🥲🥲 sen de bana haber vericeksin bak gör o ufak tefek kelimeler dediğimiz şeyleri öyle bi kelimelere katıyorlar ki bizden ne duyarlarsa hep biriktiriyolarmış buna çok net inandım