Buralarda bi süredir yokum bilenler bilir Sezen nezaman konuşacak nezaman dili açılcak Tuvalet eğitimini kabul edicek mi ( 1.5 yaşından beri biliyo çişini tuvaletine yapmayı ama tutması için henüz zaman vardı ) derken tam da hep dediğimiz şey oluverdi.
Onlar kendi zamanlarını okadar iyi biliyolar ki sakıııın ama sakın birilerinin kıyaslamalarını dinlemeyin üzmeyin kendinizi. 2 yaş doğum gününde kreşe başladı kendi kendine uyumayı öğrendi direk ve ardından hemen dili açıldı şükür susturamıyoruz şuan🙏 Gündüz tuvaleti herzaman kabul etti bezsiz gezdi ama ilk 2 gün geceleri altına yaptı uyandırmama rağmen derin uyuduğu için kalkmak istemedi ve bu sızdırmayan külotların Nekdar gereksiz olduğunu da söylemek istiyorum bence almayın. Ve 3. Gün geceden sabaha kupkuru kalkmayı başardı canım kızım çok stres yapmıştım ama sonu çok güzel oldu şimdi 29 aylık büyüdükçe herşey daha bi kolaylaştı yoluna girdi mutluluğumu sizinle de paylaşmak istedim 😋 Ve unutmadan aşııırııııı memnun kaldığım portatif katlanabilen dışarısı için kullandığımız aparatı tavsiye ediyorum allahım Nekdar basit ve hayat kurtarıcı bişeeeyyy