Kızlar bebeğimin 3 gündür ateşi ishali ve öksürüğü var acile gittik iğne serum v.s yaptılar antibiyotik tedavisi başlatılar ma ateşi düşmüyor şuruplarla yanlızca fitil iyi geliyor sorum şu günde kaç kez kullanabilirim acaba 2 gündür sadece gece uyumadan önce 1 tane kullandım gece ateşi yükselmiyor böylelikle