6.5 aylık erkek bebeğim var 2 aylıktan beri sinirlensin eliyle vuruyor bildiğiniz gerçekten vuruyor, sinirlensin elindeki oyuncağı atıyor mesela dün akşam uyuturken öpmek sevmek istedim iki elini birden kullanıp beni itti dona kaldım şaşırdım hep sakin kalıyoruz oysaki onun yanında bağırmayız, sesimi yükseltmeyiz etkilenmesin diye niye böyle oluyor acaba